Že vrsto let je po statističnih podatkih izkoriščenost zaposlenih v povprečju okoli 60%, kar pomeni da opravijo samo ca 5h aktivnega dela, od 8h.

Tako preprost izračun pokaže, da bi z večjim izkoristkom zaposlenih mesečno lahko prihranili do ¼ celotnih stroškov, ki jih sedaj odvajamo za izplačila osebnih dohodkov.

In ker ta strošek poznate, veste o kolikšni vsoti govorimo.

 

Kaj bi bilo potrebno storiti da bi znižali stroške in hkrati dosegli večji izkoristek zaposlenih?

Najprej preverimo kakšno osnovo že imamo in kaj od spodaj naštetega bi morebiti še potrebovali:

 

1.korak: Smo že uspeli nevtralizirati posameznike, ki škodljivo vplivajo na odnose in delovno storilnost?

Delovna učinkovitost je neposredno odvisna od kvalitete medsebojnih odnosov. V dobrem vzdušju zaposleni energijo usmerjajo v delovne dosežke in je ne izgubljajo v prizadetosti zaradi igric, (podtikanj, kritizerstva, ogovarjanj… ), s katerimi skušajo nanje vplivati problematični posamezniki.

Dokler ne bomo nevtralizirali škodljivega delovanja teh posameznikov, ne bomo imeli podlage za doseganje dobrega vzdušja, medsebojnega sodelovanja ali visoke učinkovitosti!

 

2.korak: Smo uspeli uvesti natančno merjenje rezultatov za vsakega posameznika 

Nizko statistično povprečje je pravzaprav posledica zakonitosti, da česar ne moremo natančno izmeriti, tega tudi ne moremo izboljšati in /ali kontrolirati. Natančno merjenje rezultatov vsakega posameznika vodjem omogoča sprotno sledenje in možnost takojšnje nadgradnje vsake zaznane pomanjkljivosti.

Dokler ne bomo uvedli natančnega merjenja, ne bomo imeli potrebnih pogojev za učinkovito in dolgoročno izboljševanje rezultatov posameznih zaposlenih!

 

3.korak: Smo uspeli uvesti natančno merjenje rezultatov za vsakega vodjo

Vodenje se začne z zaznavanjem in odpravo vsakega odstopanja od dogovorjenega, v kar pa direktorji skorajda nimajo vpogleda. Tako uspešnost vodij lahko ugotavljajo predvsem skozi ne/dosežene cilje. Natančno merjenje rezultatov vsakega vodje, direktorju omogoča sprotno sledenje in možnost takojšnje nadgradnje vsake zaznane pomanjkljivosti.

Brez pregleda ali vodje zaznavajo in odpravljajo vsako odstopanje od dogovorjenega, ni mogoče ugotavljati ali so storili vse, kar so lahko, oziroma ne moremo določiti njihove realne kvalitete vodenja!

 

Možnost uporabe nove generacije managerskih orodij

Na tržišče prihaja NOVA GENERACIJA MANAGERSKIH ORODIJ, ki združuje in poenostavlja dosedanji zamuden in razdrobljen vpogled v učinkovitost zaposlenih. Značilnost teh orodij je:

  • da so z nadzornimi in motivacijskimi elementi sposobna onemogočiti škodljivo delovanje motečih posameznikov ter nadgraditi medsebojno sodelovanje zaposlenih,
  • da za vsakega posameznika /vodjo omogočajo izjemno natančno diagnostiko, možnost takojšnjega reševanja zaznanih pomanjkljivosti in učinkovit nadzor nad doseženim,
  • da so v celoti avtomatizirana, (vsi podatki so dosegljivi s pritiskom na gumb),
  • da so izjemno preprosta za uporabo.

 

S temi orodji, ki omogočajo podobno natančen pregled, kot jih omogočajo npr; finančna poročila, bo opravljanje nalog posameznikov in vodij postalo v celoti transparentno, direktor pa bo imel na enem mestu celoten nadzor nad učinkovitostjo vsakega od zaposlenih.

V naslednjem sporočilu vam bomo predstavili eno od  teh orodij, ki poleg opcij v zgoraj naštetih korakih, omogoča še številne druge vzvode za večjo optimalizacijo poslovanja in zniževanja stroškov.

 

 

 

Aleksander Schmidt

Direktor

Izobraževanje d.o.o.

info@hrm.review.si